Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2019 19:19 - песничка за електронния век
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 281 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.01.2019 19:20


 ПЕСНИЧКА ЗА ЕЛЕКТРОННИЯ ВЕК

Някога през памти-век зле живял човек.
Дядо ми се хранел с лук ,носел ямурлук.

Но баща ми ме помоли:-Стига с нашите неволи!
Хайде , сине , разкажи с песничка за ваште дни!

С радост ще разкажа , татко ,за живота наш накратко.
Как живеем-да изпея- туй е хубава идея!

Ще изпълня твойта воля!Ето ме , започвам!Моля!

Няма вчерашен човек в този днешен век!
Всеки има си проект за живот по- лек.

Хамбургер ти се приял?Ей го "Макдоналд"!
Хапвай шунка , кашкавал ,сок от портокал!

Гладен си като булдог?Ето ти хот-дог!
Ако цял свят ти е чер , я хапни Дюнер!

Царството на "Дисниленд"-рай за теб и мен!
С Мики Маус , с Доналд Дак  пръскаш се от смях.

В електронните игри  ще ти провърви.
За да биеш Спайдърмен,викай ти Бен Тен!

Чат- чат!Чатиш си по Скайп чак-чак в Китай!
Он лайн свързваш се с Мумбай-филмовият рай!

Всичко има си човек в моя електранен век.

А баща ми ми подмята:-Всичко движите с главата!
Май забравихте играта със ръцете и краката?

Ха сега де!Кой е прав?Да си беден , ама здрав
или с мозъка- компютър из звездите да се луташ?

Всеки тачи своя век ,в който жънал е успех,
но и в сто и първи век пак бъди Човек!











Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 154463
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930