Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2016 16:32 - Фики-Тунобилят
Автор: zdravkoandronov Категория: Забавление   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  

                                                     Фики-Тунобилят

     Т,ва си ми е прякур , ама сички тъй ми казват.Инак пу паспорт съм си Фикрет ,ама нейсе!

Абе ,кат бях малък  ми го турили туй „тунобилят”.Начи най – напред кумшията ма чул ,

че кат съм бил на три гудини, съм викал подир идин  къмион: ” -Идно  Пи ,идно  Ау и идно Уу!”

Става дума ,че къмиона  сгази нашто пиле на улицата пред къщи.Ма аз ни знаех  к,во е

 туй къмион( ?) ,ами само дето съм го чул да реве :Ау!А пък на пилетата съм викал Пи.И  нашто  Пи като го смачкали кулелетата , изкрякало  идно –Уу! И умряло,горкото.

    А , за Тунобиля да ви кажа . Начи гулям мераклия си бях по тия къмиони  от многу

 малък. Гледам аз в задния двор  пуправят идна кола-стара бръкма.Показвам я с ръка на майстора и му казвам:-Их ,къкво  дърто Ау! Той ма щипна пу бузата и са засмя:-Т,ва -кай

ни съ казва Ау , ами Тунобил.–(Тъй ми съ й дочуло).На ,и от тогива  тъй съм им казвал на

леките коли-тунобили.Де да знам ,чи  идин ден  ляба си  ши искарвам от тия тунобили.

Сига съм кос-коджам ти баш майстор афту-тинекиджия.Кат закъса някой завалия-смляли

му колата, бом- бок всичко!.Кулегите  ни щат да са расправят с такива трошки.- Карай я-кай-

на  бати  ФикиТунобиля.  Идва  завалията.Почва дъ ма кандърдисва.И аз най- напред утказвам , ама  накрая са идоствам и му викам:- Айде от мен да мине!Все ще я искърпя някак.

    Многу чалъми знай Фикито! Чи  то , има –няма, двайс  гудини  съм са въртял край старите

 ачове.Все в ръцете съм ги гледал.И как режат лъмарините . И как заваряват по шевовете.

Знайш к,ва бурдерия ша ви напрая !Ум дъ ти зайде!Ами истеглянето  на смачканото? Като

погледна от страни , мога дъ ти кажа посоката на удъра .Заварям идна скоба , връзвам

жилязната корда ,опвам я на скрипеца. И ела да видиш к,во става?Хо-оп!Испъват са  идин

 по идин всички гърчове.Многу ма бива.Не че са фаля. Знам им цаката на тунобилите!Евалла-

кай – бат Фики!-Ма фалят  мищуриите.-Курназ си! !Кот  кажиш , туй става!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153762
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930