Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2018 22:39 - бримката на Ханка..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1298 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 18.03.2018 07:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image
       

и, ЗАЩО СЕ КРИЕ!!!


   
  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - анка е нагла,ехидна и най вече..анонимна..
17.03.2018 22:41
тя ме нарича Трол..откак я разкрих..
до преди това редоовно ми се мазнеше с коменти..
за да чуе некоя клюка..за Любимеца на блога..
затова питам пред всички..
защо пък тя е ..лъжкиня..
това ,че е грозна и ..сама на 48, е тъжнооо
ще го разбера..
цитирай
2. troina - от това следва...
17.03.2018 23:02
каквооо..
че, всички „приятели“ на троиа/която ми писа, че е баба на 80г..
са или..бекрайно тъпи блогови елементи, или най-долни лицемери..
които се крият от..Уважаемата Публика..
красско, и веселатъ тутка, също...
ее, кой на каквото си постеле..колеги..
такава е Играта..
цитирай
3. troina - този блог е..неотразим, магичен и..омайващо непредсказуем„шаци Скарлет
17.03.2018 23:15
права си..
и става само за дамска говорилня..
което е мн.релаксиращо..според моите остри зъбки..
/къде зачезна ,Ред, да не те изостави Гл.спонсор?
не мога да повярвам..
цитирай
4. milady - позна, анке калпазанке..
17.03.2018 23:44
многоо мразя прозз народ/ без разлика от пол, раса, възраст..
ноо, когато са страхливи и лицемерни..ги ненавиждам..
поне да бяха..добрички..
не мога да се променя..и,не искам..
затова съм сама..често, със Себе си..
Съдба, Карма..Избор на ВА/Висшия Аз..
не понасям навалица..и битовизми..
виж, колкооо хубаво си пиша сама, и си изливам..Истинските чувства
ето, затова е полезен блога ..за духовен Катарзис..
а, не за Бягство от Реалността..в чалга прозата, или фентъзи инфантилиЯта..
макар и така..неудовлетворително..създадена..

признавам ,в Чалга-Еротиката си ненадмината, поне в този сайт..
не се притеснявай, тук ще си споделям л.мисли и чувства
г-це Анета Иванова, с кое те заплаших,я кажи, моля?
нали ,хич НЕ се познаваме..
хах хаах колко смешна патица си..
аз,Юлия

цитирай
5. saankii - еее, за да си САМ, трябва да си някой, анкей
17.03.2018 23:58
а ,ти си..никоя, и никаква..нуличка без Единица..
затова мастърЖ,избяга надалеч от теб..
а, все още уважава мен..
аз съм Личност, с остър,рязък, и скъп..Характер..
даам, точно като Диамант, позна..
а, ти си мекотело,което го е страх да поеме Реалността в-у раменцата си
жалко за..пропилените години..жалкооо..
Реала и Виртуала трябва да бъдат в синхрон и..резонанс..
лека нощ,бабо троЯнке/ ххе
утре ще пиша за..квантовото заплитане..
кефят ме неща,които не разбирам..
аре,духай тапети с въскътъ..лика прилика сте..
„да нахраним патетата“
колко остроумен ..“пРост!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 725789
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031