Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2018 00:17 - моят хороскоп / телец-паяк-близнаци /
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      МОЯТ ХОРОСКОП

 Ето я  рожденната ми дата:
Двадесет и първи ,месец май.
И оттук започва препирнята:
В зодия коя съм ?Отгадай !

        БЛИЗНАЦИ
Асстрологът:-В зодия Близнаци,
в първи Дом,с Меркурий -в асцендент.
Опонентът:-Грешка в деклинацията!
В зодия Телец си ти роден.

На ръка ми гледа Мургавелка:
-Бате ,ти си в зодия Близнак.
Ей ги две браздите паралелни
 на дланта ти.Туй е божи знак!
          
         ТЕЛЕЦ
-Йок! Възгеч!На бамбашка си дата!
/Ходжа стар кафето ми гадай./
-Бивол си ти !Ето ги рогата ти!
 Ей я яслата!..И хлопка имаш ,май?

Аргюнлия си- пасеш тревица,
ама хептен не си будала!
Жилне ли те оводът/-щръклицата/,
разлютен трошиш с рога ребра!
  
           ПАЯК
-В зодията Паяк аз го виждам!-
-Казва спец по древен Вавилон. 
Двайсет и едно-число с поличба -
асцендентът на планета Фаетон.

Ново двайсет!Зодии тринайсет
още Юлий Цезар забранил!
Под съзвездието Паяк,да го знайте,
лично Ностадамус се родил!

Май и спиритистът Калиостро!
Даже и магьосникът Мерлин!
Щом вълшебенПаяк ме докоснал,
значи Чародей съм се родил!
 
          БЛИЗНАЦИ
В плен на музи е акълът му близнашки.
С Клио рецитира стихове.
С Терпсихора после се захваща..
На два стана тоз  близнак   снове.

Ах , и в Ерато е влюбен !И в Евтерпа!
Лъжат го :-Поет си талантлив!
Живопис твориш модерна
и на сцената изпращат те със :-Бис! 

         ТЕЛЕЦ
Цял телец- за рало по браздата
за да тегли волския ярем.
Инати ли се ,отрязват му рогата
и го вкарват в пътя със остен.

Селски тип!Не е за политика!
От телец не става дипломат.
На такъв приляга му мотиката 
щом е с серт характер ,бикоглав.

       АСТРОЛОЗИ
Ванга ,Джуна ,Вера ,Кейси, Гелер
чепкали са моя хоросскоп.
Ни- Касандра ,/ камо ли Момера?/
ще предвидят всичко  тъй, тип - топ!

Я тогава аз да си я карам
ден за ден.!Да става к,вото ще!
В си- бемол ще свиря на китара.
/Все пак знам едно парче!/




 
 
  















Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153669
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930