Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2018 23:36 - КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИТЕ
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 341 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Главозамаян съм !Какъв триумф!След кастинг
избират мен за "Дон Кихот"!Победа!!
Сериал- със моето участие!
Милиони хора ще ме гледат!


Но режисьорът авангарден ме попарва:
-Ролята е с авторска  трактовка!
Аут- ренесанс и щампи стари!
"Дон Кихот" , но в екшън -постановка !

-Екшън-с меч и рицарска наметка ?
А  доспехите на гордия идалго?
-По сценарий си с бронежилетка,
 а пък ,вместо меч,въртиш бухалка !

-Копие за боя ще ми трябва..
Ами вятърната мелница къде е?
-Уф ,фантазията ти е много слаба!
Абе ти във тоз ли век живееш?

К,ви ти копия и мечове ?С бухалка !
-Прас-прас!-черепа!Черупките събираш..
Конкурентът пада като талпа.
Като Ал Капоне респектирай!

Баста- мелницата!Ей ти - хеликоптер!
Перките трошиш с гранатомета!
-Бум- бум!Взрив! .. Експлозия - в мотора.
Трупове !Вардалят се ченгета!

-И след туй офейквам с Росинанта?
-Да , но "Росинант" е джип блиндиран.
-Бодигард си ми е Санчо Панса ?
-Хъм!..От магарици той разбира!

-Как без Санчо аз ще браня Дулцинея ?
-Старомодни бодигарди днес не важат!
Дулцинея експонат е за музея.
Дон си ! Имаш власт над всяко гадже !

Дон на донове !Капише ?Тути капи !
Е, навит ли си,аркашке?Ей ти роля?
Седемцифрена -по договор-заплата !
Конкурети-бол!За роля  молят.

Екшън , кръв тийнейджърите кльопат!
Ние- касов трилър , баля от мангизи.
Дава ти се шанс!Мъжкар си ! Пробвай!
Или беден- с дон Сервантес остани си !

-Екскюз ми , Дон Сервантес за конфликта!
Класиката с ешкън в мен се борят.
Джобовете ми , за жалост , тъй са плитки,
че и Дон Кихот наопък ще играя!













 
 













Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153382
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930