Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2018 20:51 - КОРАБОКРУШЕНИЕ
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.01.2019 14:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             КОРАБОКРУШЕНИЕ

 За кой ли път превързвам,капитане
под протезата  пролежните ти рани?

За кой ли път разказваш ми  ти как
изгубил си в оная буря своя крак?
.......................................................

.......................................................
 Настръхват ми  косите,братко още!
Грохотът- от ниагарски ад-по-мощен!

 Както в  Библията   връхлетя Потопът!
 С кораба ни  си играеше въртопът.


  Свидни  жертви грабна ни Стихията-
- боцмана и-(с руля му!) - кормчията.

 Убийца! Мен потърси -капитанът.
 В схватка с нея съм без крак останал.

 
Какво е  корабът без капитан?  Играчка
в такава буря  - „орехотрошачка”.!  

S-O-S !-Моряците се молили  
на Господ-Бог:-Закриляй ни отгоре!

 …Трогнали   моряците Месията.
 С Хеликоптер долетял в стихията!

Екипажа приютил той в небесата!
Мен връз  койка изпроводила съдбата.

 .Как ли оживял съм  в унес , с тази рана?
 Божа воля!И понятие си нямам..

 Но до Порта съобщили с телеграма :
„Живи- здрави идем!Жертви няма.”

………………………………………………………….

Все с тази  мисъл изпровождам капитана.: 
"Двойна жертва преживял е, с двойна драма.

Той-куц моряк.На суша,  с дървен крак,
 а Корабът ?- С  Душата  му- -за скррап !!!

Затуй легенда е останал  Магелан.,
Не- горкият корабокрушенец -капитан. 

Защото само с легендарен  капитан 
  корабът би  оцелял след ураган !"

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 151975
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031