Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2018 15:59 - БМП-БУРГАС
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 453 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

 

 

 

            МОЯТ ПРЪВ НАРЯД

 

 

Как  да не си спомням още Бърза помощ аз.?.

Първа нощ , неонна нощ е. В унес-сън -Бургас..

 

Булеварди- върволици.Наниз- светлини.

 С мене  бяла авто- птица над града кръжи.

 

Няма как!На мен,новакът-поверен цял град!

На живота карам влака в моя пръв наряд!.

 

И отметнал оня кичур ,рано побелял,

аз по стълби вити тичам ,газя в сняг и кал.

 

Що за тайнствена магия вдъхва тоз халат?

 Млад съм лекар.Не- Месия!Образ очилат.

 

Но за   погледа , отправен  в мен: Очи- в очи

в този миг съм богоравен(Хъм ,кажи речи!)

 

Пръстите ми(тъй неловки) , как така в тоз миг

укротиха таз спринцовка? .Болката надвих!

 

-Нямаш време за триумфи!-Граква клаксон вън.

Без локуми сладкодумни!Тръгвай! Дзън-Дзън- Дзън!

................................................................................

Как да не  си спомня  още  оня пръв наряд

Сомнабулът- дух среднощен, образ очилат.?

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - Вярвам
26.03.2018 07:38
Този дух среднощен е изпратен с благослов!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153640
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930