Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2016 18:43 - БУЛКАТА С КЮФТЕТА-Вариант 2
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
0



 „ БУЛКАТА С КЮФТЕТАТА

 

    Ей  такъв прякур ми тапосаха тия доктури от удилението.То, имиту му ,идно  тъкова завъртяну ,Гастру-мастру ,да си искълчиш изика. Чи няам ли си  име и аз ,кат сички хора?На баба Магбуле съм кръстена.Магда ми ви-кат  в Кумлука. Що тъй са ма прекръстили ли?Амчи кат извикали гинику-лога,той по-питал:- Каде е булката, да я пригледам? И тия ,кодошите от нашта стая ,веднага ми го лепнаха туй” Булката”. Пък аз тугава бях саму згодена. На,тоз годеника де, Идриз, той е виновен за кюфтетата. Да ма захранвал,че бебето и то храна искало.Ама  и тя стана една никаква.Събрахме се ние двамата с него да жевеем в кувартирата му. Пробен брак ,нещу тъкова. Кат ми фтаса  по идно времи курема! За дестина дена са надух кату плондер. Зимаха ми там , в поклиниката кръв- мръв ,туй-онуй. Хипатит съм била карала. Кво е туй, ги питам? В удилението  ши ти кажат- кай. И кво да праим, дуведе ма Идриз тука. И ма подхранваше чувека. Обич,ей! Голяма рабута! Кату клекне на стълбището на задния вход и си ма чака- да свърши визитацията.Как дан  хапнеме кифтенца? Там ,на „Уборище” ги праят. Да си уближиш пръстите! То хубаву ,ама и от многу хубаву, не било на хубаву. Три пъти съм припадала. Все от тва било, пруизнесаха са лекарте. Кома ли ,как точно гу казаха. И вода в корема кат уткрили, извикали гиникулог- да са утучнят. Има ли бебе, или само таз ,тежката болес-сирозата? Умърлушихме  се кат разбрахме булеста! Ама мъжко момче е Идриз! Ни ма изостаи. Даже идин ден ,без да ма видят санитарите, са качих на сливата, там, в задния двор.Е, прияде ми са, кво пък да праим? И Магда душа носи, я? Ама то, клона, да земи да са счупи  и аз: Луп!- долу! Пак- препадък, разправии, системи ,вода вадили и после кротнах. Няма как? Кат ма исписваха, чувам ги –дават ми ипихризата и си шушукат докторите: ”Това е „булката” с кифтетата”.

Добре, че за сливата не ма подкачиха!
      Как я карам сига ли, ша ма питате? Вече съм окей! Моичкият ма заведе на Маймун дере, знайте ли го, там на Хисаря. Грешка няма! Стана заварката .И гиникулога ма гледа. Иии, ама да знайте ква    сватба  ши дигнем наскору!От Котел ша дойдат музикантите. Ша му искарам и аз идин кючек, пък квото ще и да става !

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153475
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930