Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2016 17:17 - ДУЕЛЪТ
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 274 Коментари: 0 Гласове:
1



                   ДУЕЛЪТ

 

 

З а кой ли път започва пак дуелът?

За кой ли път изправям се на риск?

 Цедя от  волята си  всяка капка смелост

 за да надмогна опонента Антириск..

 

„Съветва” той:-:Кротувай! Бяло знаме

вдигни и…край!Защо да се хабиш?

Медал ли чакаш?Или Паметник?

Не се набутвай! Що ти трябва  риск ?

 

„Съветва”той:-Ти -с марлената  маска !

Спри,Дон Кихоте с   Цайси -  очила!

Натрисаш се в тресавище опасно!

Защо , защо ,кажи ми!Кел файда?

 

-Млъкни , Цинико-жалък комарджия!

Без капка доблест си -на Велзевул- слуга!

-А ти ,Наивнико се мислиш за Месия!

Все ти ли ще рискуваш?!Докога?

 

 Виж, виж! Зигзагите на Е-КА-ГЕ-ТО

 вещаят буря!Мълнии браздят.

В галоп се мята без юзди сърцето…

Към пропаст води земния му път.!

 

-Млъкни за Бога, ,дяволско изчадие!

Мъждука тя,искрицата живот!

Лъчът съзрях сред мрака безпощаден.

Намерил съм спасителния  ход .

                   

-Намерил съм пътека  към  сърцето.

Намерил съм я в глътка кислород.

 Раздухвам жар сред тлеещата пепел.!

Събуждам жаждата свещенна за живот!

 

 Възкръсва Феникс-!Птицата надежда

 излита !Виждам я на зеничния вход.!

 Пулс – тъничък като конченце  прежда

изпод  ръката ми усещам :Бий нон стоп!

 

Воюват  двама  -на риска  на страната.-

А з  и болният- задружният екип

 урока  знаем си. Оттук- нататък

е ясно : Кой  е прав и кой е-крив?

 

 Вършее  тръни  от завист Антирискът!

Реванш ми иска.Балама съм бил!

Какво да сторя ,щом сърцето ми го иска?

 За риска   Бог  е мен предопределил 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 151984
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031