Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2016 12:29 - ДОКТОРСКИ ПЕРИПЕТИИ
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 328 Коментари: 0 Гласове:
0



                    ДОКТОРСКИ ПЕРИПЕТИИ

  Решихме и ние, с моя приятел-урологът,зимнина да приготвим.Речено-сторено. На пазара-два чувала зеле  купихме.Тъкмо   го натоварихме на” Москвича „и пред нас изскача един катаджия със слънчогледа- в ръка.Представи се уставно,както подобава и попита с дебнещ глас:

    -Някакво нарушение да сте направили?

   Явно ,имаше такова. Само на десет метра беше спирката на автобуса. Приятелят ми ,седнал зад кормилото ,се черви  и поти. Но какво да измисли?Заловени сме на  место-произшествието.Аз седя на втората седалка и гледам отстрани ситуацията.Стана ми жал за моя приятел. На котка  и мишка- любимата игра на  КАТ, когато им попаднеш ръчичките.Старшината беше позагладил косъма,,оплешивял.Някъде близо до пенсионната възраст.Просто представих

си обратната ситуация- урологът да задава въпроси на възрастния старшина някой бъдещ ден.И деликатно се  обърнах към него:

     -Извинявайте- казвам ,-че се намесвам ,но искам да помогна на всички в тази ситуация.Моля ,да не счита някой , че ще се осмеля на подигравка!Въпросът ми е сериозен.

 -Ти ,другарю, не се бъркай ,да не стане по-лошо!.-С тон на превъзходство ме засича милиционерът.

-Аз ,казвам -го правя със хуманна цел.

 Приятелят ме изгледа стъписано и даже ме настъпи за да млъкна ,че току виж му взели книжката!

-А с каква хуманна цел?-Озадачен ме изгледа старшината.Той до тоя момент не ми бе

 обърнал внимание.

-Ами професията  на водача на автомобила е хуманна.

-Ама какво от това ?Правилникът се отнася за всички еднакво.:Е, какъв ти е въпроса ,че да приключваме.

-Ако обичате ,другарю старшина ,кажете , имате ли проблеми с уринирането?

-Не виждам къде биете , другарю.Няма връзка със случая вашия въпрос.

 -Смятам , че има ,защото ми се струва , че може би, при уриниране начурквате  обувките си.

 Старшината престана да върти стоп- палката като слънчогледова пита.

-Как смеете?Какво искате да кажете?

-Нищо лошо. Просто , ако имате проблеми с простатната жлеза ,вероятно утре ще трябва

 да отидете на преглед при този човек тук- водача на автомобила.

 -Може , но какво от това ?

-Зависи от вашето решение в момента.Според размера на вашата  санкция ,моят приятел-урологът може да  използва  при вашия преглед по- дебел или по- тънък катетер.

 Оказа се , че старшията разбирал от шега и на нас ни се размина без глоба.

 Не съм попитал моя приятел дали е консултирал нашия любезен старшина.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153744
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930