Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2015 14:45 - Дуелът
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 198 Коментари: 0 Гласове:
0



                   ДУЕЛЪТ

 

 

З а кой ли път започва пак дуелът?

За кой ли път изправям се на риск-

 цедя от  волята си  всяка капка смелост

 за да надмогна опонента Антириск..

 

Съветва ме:-:Кротувай! Бяло знаме

вдигни и…край!Защо да се хабиш?

Медал ли чакаш?Или Паметник?

Не се набутвай! Що ти трябва  риск ,

 

бе Дон Кихоте -с марлената  маска ,

с  доспехи – Цайси/ потни  очила/?

Натрисаш се в тресавище опасно!

Защо , защо ,кажи ми!Кел файда?

 

-Млъкни , Цинико!Жалък комарджия!

Пфу!Антириск!На Велзевул- слуга!

-Наивник! Набеден си за Месия!

Все теб ли ще използват!Докога?

 

 Н а болния видя ли Е-КА-ГЕ-ТО.?

 Зиг заги-друже-като мълнии браздят.

В галоп се мята без юзди сърцето…

Край!.. Стоп !! Черта- на земния му път.!?

 

-Край !Екзитус!.. Сам виж..!   Не реагират  

зениците му !  .. Смърт!Ненужен Риск!

Сега със скалпела прави си харакири!

Акъл не щял!За гафа кой е крив?           .

 

-Млъкни за Бога, ,дяволско изчадие!

Мъждука тя,искрицата живот!

Съзрял съм го-сред мрака безпощаден

секрета - най спасителния  ход.!

 

                          -Ах ,самарянино!!Без козове блъфираш.

Над бездната ли хвърляш мост?

Над цакан си! Капитулирай !

У мен са картите за “всичко коз “!

 

-Не ,комарджио!!Козът към  сърцето

 е в таз спринцовка ! Коз – адреналин!

В искрицата живот съм се зарекъл….!

 Със нея ще те победим !

 

Искрица –вдъхване! Възкръснала  надежда!

 Гръдта поема глътка кислород.!

 Пулс – тъничък като конченце  прежда

и… зазорява !!Ние сме на ход!

 

Сега  сме двама  -на риска- на страната.

С болния сме тандем,слят екип.

 Урока  знаем си. Оттук- нататък

Животът оправдал е този риск.

 

 Нека тръни да вършее Антирискът!

Използували ме ,балама съм бил!

Какво да сторя ,щом сърцето ми го иска?

 За риска   Бог ме предопределил .

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153283
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930