Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 08:29 - за непослушковците при соца
Автор: zdravkoandronov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 262 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2020 08:51


                            ЗА НЕПОСЛУШКОВЦИТЕ ПРИ СОЦА
         Беше дошло време за "шпарца"-тоест вечерното търкане на подметките по 
"Богориди".Почуках на стъклото на моя приятел.Къщичката беше едноетажна ,с дворче.
Такива бяха къщите в тази крайна махала. 
          -Няма да дойда!-отговори , за моя изненада той.Не можех да повярвам.Та това
 беше единственото ни развлечение.И то- до вечерния час за учениците.
          -Много кофти стана положението ми .-Поклати тъжно глава аверът ми.
Оная вечер ме набутаха на булеварда.Както си пафках" думаната " на една пейка и 
щрак!-Класният и една Кикимора от родителския комитет ме засякаха.Че и фуражката
 бях забутал из джобовете.Голямо  Конско ми четоха.И за "кавал- панталона" се хва-
 наха. Хулиган ме изкараха.-Каква е тази коса ,бе ?-Пени си Класният.-Аз нали ти казах
да се острижеш нула номер?.Тарикат!С три гребенчета подстрижка,, а?
Знаем го тоя бръснар.Ще го обръснем и него. !..
.- О,сине майчин, а къде ти е номера на куртката ?Аха ,свалил  си го ,значи.?
Само ,че на мен такива не ми минават. Утре- кай-да се явиш при директора
с родител.Ще искам да ти намалят поведението и да те изключи учителския
съвет за системни нарушения.
          До края на учебната година на моя съученик му държа влага
тази закана от Класния.Не искаха да му дадат дипломата,( ако щете вярвайте
)!И то за някакви съвсем невинни провинения.-Закъснения след вечерния
час, неспазване на задължителното униформено облекло., тютюнопушене
,нестандартно теснипанталони и пр. "дивотии" (,както казват днешните деца
на либералната демокрация.) Никой не смее да им направи забележка,
камо ли да иска намаление на поведение ?
        Сега всеки директор трепери над бройката ученици ,защото от това зависят
финансите на училището.Сега ,пък  непослушковците им се качиха на главата.
Най- спокойно си пушат цигарите по пътя за училище (,че и в училищния двор!)
- И момичета , и- момчета.Е, ония омразни униформи също ги няма. Сега ,пък ,
ходят с дрипави дънки и нарочно си бръснат главите.
                 .И не само те , ами и главния прокурор даже!
                                   О,ВРЕМЕНА ,О НРАВИ !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 152015
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031